Rusza międzynarodowa kampania "Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice"
Włoski producent automatyki domowej Nice rusza z pierwszą kampanią reklamową o międzynarodowym zasięgu. Działania prowadzone są pod hasłem "Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice".
Kampania będzie prowadzona na pięciu europejskich rynkach: polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim i niemieckim oraz w Brazylii. Na jej potrzeby przygotowano m.in. sesję zdjęciową, ukazującą zadowolonych klientów Nice, mile zaskoczonych funkcjonalnościami jej sprzętu. Autorem zdjęć jest John Rankin.
Akcja będzie prezentowana w dwóch odsłonach: od kwietnia do czerwca oraz od września do listopada. W pierwszej części kampanii, w Polsce promowane będą rozwiązania dedykowane automatyce wjazdowej oraz automatyzacji rolet, żaluzji i markiz.
Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć na lotniskach, w internecie oraz wybranych magazynach wnętrzarskich.
Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Rusza międzynarodowa kampania "Witaj w świecie Nice! Po prostu Nice"