Rusza studencki konkurs reklamowy Google
Google rozpoczęło drugą edycję studenckiego konkursu dotyczącego reklamy internetowej. Uczestnicy mają opracować i przeprowadzić 3-tygodniową promocję małej firmy w tej wyszukiwarce.
Konkurs Online Marketing Challenge organizowany po raz drugi przez Google odbywa się w ramach ćwiczeń na uczelniach wyższych. Wykładowcy dzielą studentów na grupy, które otrzymują 200-dolarowe kupony na reklamę w systemie AdWords działającym w tej wyszukiwarce. Następnie uczestnicy opracowują i realizują kampanię marketingową wybranej firmy zatrudniającej do 100 pracowników. Zespoły muszą opisać swoją strategię, ocenić jej wyniki oraz przygotować rekomendację dalszego rozwoju działań reklamowych danego przedsiębiorstwa w internecie. Zwycięzcy zostaną wybrani na podstawie skuteczności kampanii oraz jakości raportów.
- Liczba uczestników zeszłorocznej edycji Online Marketing Challenge była tak ogromna, że zdecydowaliśmy się organizować konkurs cyklicznie - uzasadnia Lee Hunter, product marketing manager Google w rejonie EMEA. - Dzięki zdobywaniu bezpośrednich doświadczeń związanych z marketingiem internetowym już na uczelni, studenci zyskują praktyczne umiejętności przydatne po zakończeniu studiów - dodaje. Zgłoszenia do Online Marketing Challenge przyjmowane są do 23 stycznia 2009 roku, konkursowe kampanie mogą być przeprowadzane od stycznia do maja, a globalni i regionalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni w lipcu przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Rusza studencki konkurs reklamowy Google