Rusza XI edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz jedenasty organizuje konkurs Złote Spinacze, który ma wyłonić najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Zgłoszenia do 28 kategorii konkursowych: 16 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych można nadsyłać w dwóch terminach: do 14 sierpnia (w pierwszym terminie) i do 21 sierpnia br. w drugim, ostatecznym terminie.
Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w kraju. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie w sumie 51 jurorów.
Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 6 grudnia w hotelu Marriott w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Rusza XI edycja konkursu Złote Spinacze