SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszył przetarg na prawa medialne Ligi Mistrzów w Polsce

Zarządzająca europejską piłką nożną UEFA rozpoczęła przetarg na prawa medialne do Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Konferencyjnej w latach 2024-2027 w Polsce. Nieoficjalnie wiadomo, że zakupem tych praw jest zainteresowany Polsat. 

Przetarg dotyczy praw medialnych na trzy kolejne sezony: 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027 rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europy i Ligi Konferencji. 

Globalnym partnerem handlowym UEFA w zakresie sprzedaży praw komercyjnych do Ligi Mistrzów w nadchodzącym sezonie jest Team Marketing. Firma ta odpowiada za sprzedaż tych praw do poszczególnych krajów. 

Zainteresowani nadawcy mogą składać oferty do 27 lutego br. 

Obecnie prawa medialne do Ligi Mistrzów w Polsce ma Telewizja Polsat (od sezonu 2021/2022). Z kolei prawa medialne do Ligi Europy i Ligi Konferencyjnej ma Viaplay. Nieoficjalnie wiadomo, że Telewizja Polsat chce zakupić pełen pakiet praw. 

Od sezonu 2024/2025 Liga Mistrzów UEFA zwiększy się z 32 do 36 drużyn. Oznacza to, że liczba meczów wzrośnie ze 125 do 225. 

Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na prawa medialne Ligi Mistrzów w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PioB
Polsat pokazuje LM 6-sty sezon z rzędu a wciąż nie chce dogadać się z większością kablówek w Polsce na dystrybucję kanałów Polsat Sport Premium oferując warunki nie do przyjęcia.
odpowiedź
User
X
Ciekawe ilu widzów mają polsatowskie kanały z LM. Nigdy tego nie podali oficjalnie.
odpowiedź
User
Pomorzanin
Jestem ciekaw jak ocena reklamodawcow LM. Te marki kompletnie nie sa widoczne . Co raz mniej widzow a co zatym male dotarcie z reklama .
Sama pilka traci na popularności.
Polsat całkowicie zabił ta rozrywke.
odpowiedź