SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła nowa kampania Link4

Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięguogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowyLink4.

Uwagę przyciąga prezentowana historia zdenerwowanego klienta,który wychodzi z budynku "tradycyjnego" ubezpieczyciela i wpoczuciu klęski okazuje swoje niezadowolenie z ceny polisy. Z offuodzywa się komentator. Sytuacja jest analizowana na ekranie.Komentator zaznacza charakterystyczne kółka i strzałki, wskazującna błędne zachowanie klienta oraz niewykorzystane przez niegomożliwości pozyskania tańszej polisy w Link4.

Autorem kampanii jest Euro RSCG Warsaw. Aktualnie emitowany spotjest pierwszym, przygotowanym w ramach współpracy agencji z Link4TU SA. Z ramienia Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: JacekSzulecki - Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak - DyrektorArtystyczny, Bartosz Grędysa - Copywriter. Produkcją zajęła sięKatarzyna Lachowicz.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl