Ruszyła nowa kampania Vegety
Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety.Emisję spotów telewizyjnych, wspieranych przez reklamy w prasie,zaplanowano na marzec br.
"Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która ma nacelu podkreślenie wizerunku marki i odmłodzenie grupy docelowejVegety. Kampanii telewizyjnej towarzyszą reklamy prasowe, którewspółtworzą wizerunek Vegety prezentowany w spotach.
Emisję 30- i 15-sekundowych filmów reklamowych zaplanowano namarzec na antenie stacji: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN7i TV4. Spoty ukazują się przy programach opiniotwórczych i mającychwysoką oglądalność wśród grupy docelowej oraz w porze najwyższejoglądalności. Reklamy prasowe publikowane są na łamach prasykobiecej: "Przyjaciółka", "Gala", "Naj", "Pani Domu", "Tina","Życie na Gorąco", "Chwila dla Ciebie", "Gazeta Wyborcza WysokieObcasy" oraz w prasie typu TV Guide ("Tele Tydzień").
Kampania jest zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupydocelowej Vegety, czyli kobiet w wieku 25+, mieszkanek dużychmiast, dobrze wykształconych, podejmujących decyzje zakupowe, aponadto kreatywnych w kuchni, ceniących wysokie standardy iniegodzących się na kompromisy. Są to również młode kobiety, któredopiero zaczynają gotować i używać przypraw.
Spot jest adaptacją produkcji zrealizowanej w Chorwacji przezcentralę firmy Podravka. Za planowanie i zakup mediów odpowiadaagencja mediowa Starcom.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Vegety