Ruszyły przetargi dotyczące kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka szuka w przetargach firm, które zajmą się przygotowaniem i realizacją kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko, produkcją gadżetów z nią związanych oraz agencji, która zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Celem zaplanowanej przez PFHBiPM kampanii, która ma być realizowała jeszcze w tym roku jest zabezpieczenie branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mleka i jego przetworów. Działania te mają promować mleko , budować jego pozytywny wizerunek.
Kampania ma obejmować telewizję, prasę, internet, outdoor (wrzesień-listopad br.), serwis internetowy, emisję spotu wideo, współpracę ze znaną postacią (dziennikarz lub prezenter tv).
Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie i realizacja kampanii. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 13 lipca br.
Równolegle trwa przetarg na wykonanie i dostarczenie gadżetów związanych z kampanią #DziękujemyŻePijecieMleko, a także poszukiwana jest agencja , która zajmie się zakupem powierzchni reklamowych do działań, które będą prowadzone na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły przetargi dotyczące kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko