SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bez Canal+ online na nowych telewizorach Samsunga. „Brak porozumienia”

Posiadacze najnowszych telewizorów Samsunga od kilku tygodni nie mogą korzystać z aplikacji Canal+ online.  - Wobec braku dotychczasowego porozumienia pomiędzy firmą Samsung, a Canal+, aplikacja Canal+ nie będzie dostępna na nowych telewizorach Samsung z oferty na rok 2024 – brzmi stanowisko Grupy Canal+, przekazane portalowi Wirtualnemedia.pl. 

Od kilku tygodni aplikacja Canal+ nie działa na wybranych modelach telewizorów czołowego producenta. Sprawa nie dotyczy tylko polskich użytkowników, ale także m.in. francuskich. -  Od 31 marca 2024 r. aplikacja MyCanal (przyp. red. francuski odpowiednik Canal+ online) nie będzie już dostępna na telewizorach Samsung z 2014, 2015, 2016 i 2024 roku. W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta Canal+ pod numerem 0 801 907 601 (usługa bezpłatna + cena połączenia). Na życzenie klienta zostanie zaoferowany dekoder lub inne rozwiązanie techniczne, aby nadal korzystać z usługi Canal+ - poinformował w marcu francuski oddział Samsunga.

Wielu użytkowników takie tłumaczenia nie przekonują. - Mój telewizor ma 3 tygodnie, to model Samsung Frame z 2024 roku i nie mam dostępu do Canal+ od prawie tygodnia. Jest to niedopuszczalne i nie mam od nikogo odpowiedzi! - napisał na forum francuskiego Canal+ użytkownik o nicku Sheymaa. - Próbowałem odłączyć telewizor od gniazdka, ponownie zainstalować aplikację. Nic nie pomaga. Nadal otrzymuję komunikat "proszę czekać". Problem zaczął się od aktualizacji aplikacji Canal z 2 kwietnia. Nie mam Canal+, a nadal płacę - wtóruje mu Sylvain1195278. Podobne problemy mają polscy klienci.

Aplikacja tylko na telewizorach z lat 2018-2023

O stanowisko poprosiliśmy Canal+ Polska. Przesłano nam stanowisko francuskiej centrali. - Wobec braku dotychczasowego porozumienia pomiędzy firmą Samsung, a Canal+, aplikacja Canal+ nie będzie dostępna na nowych telewizorach Samsung z oferty na rok 2024. Aplikacja Canal+ nie będzie preinstalowana ani możliwa do pobrania (nie ma jej w sklepie) na tych telewizorach. Gdyby sytuacja uległa zmianie, będziemy o tym informować. Aplikacja Canal+ pozostaje jednak dostępna bez zmian na telewizorach Samsung z lat 2018–2023 - wyjaśnia nadawca.

Telewizory Samsung są wyposażone w system operacyjny Tizen. Pozwala na korzystanie „jedynie” z około 1000 aplikacji. Dla porównania, konkurencyjny Android TV/Google TV to ponad 10 tys. aplikacji. - Można korzystać z aplikacji: Netflix, YouTube, Amazon Prime Video, Disney+, HBO Max, Player, Polsat Box Go, Viaplay, CDA Premium, TVP VOD, Rakuten TV, SkyShowtime, Canal+ online, Megogo, Pilot WP, VOD.pl, TVP Sport, TV Smart Go, Televio, Sweet.tv, GoNet.tv, TV Smart GO - tłumaczyło w sierpniu ub.r. biuro prasowe Samsung.

Canal+ online zadebiutował w Polsce w maju 2020 roku. Dopiero na początku czerwca 2021 roku serwis poinformował, że jego aplikacja działa na sprzętach od Samsunga. Rok później trafiła także na telewizory LG z systemem WebOS. Użytkownicy sprzętów Samsunga, którym brakuje Canal+ online, mogą nabyć przystawkę do streamingu z Android TV lub Google TV. Najtańsze można kupić za mniej niż 200 zł. 

Dołącz do dyskusji: Bez Canal+ online na nowych telewizorach Samsunga. „Brak porozumienia”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie ma za co 🙂
Od tego są google chromcasty i inne tv boxy
odpowiedź
User
J
Dobrze wiedzieć, bo niedługo kupuję telewizor.
odpowiedź
User
Sta
Jeśli nie chcesz przepłacać, to polecam Ci TCL.
odpowiedź