Samsung planuje przetargi na obsługę komunikacyjną
Samsung Electronics Polska wysłał wybranym agencjom zapytania dotyczące chęci udziału w dwóch przetargach. Zakres pierwszego obejmie obsługę w social mediach, drugiego zaś - public relations.
- Na tym etapie nie chcemy przekazywać dalszych szczegółów - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji w Samsung Electronics Polska.
Ostatnio w kampanii reklamowej Samsunga wystąpił raper Wojtek Sokół. Spoty z jego udziałem, emitowane na YouTube i Facebooku, promują fotograficzne możliwości smartfona Galaxy S20 Ultra. Kampanię przygotowały VMLY&R (kreacja, digital), d*fusion communication (PR) oraz dom mediowy Starcom.
W 2019 roku spółka Samsung Electronics Polska osiągnęła wzrost przychodów o 6,9 proc. do 6,88 mld zł oraz zysku netto ze 142,2 do 155,7 mln zł. Firma zatrudnia 1,8 tys. osób, jej przychody ze sprzedaży sprzętu poszły w górę o 16 proc.
Dołącz do dyskusji: Samsung planuje przetargi na obsługę komunikacyjną