Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę
"Cisza jak makiem zasiał" to hasło kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową linię odkurzaczy Silky marki Samsung, realizowanej przez agencję reklamową Schulz.
Kampania i jej hasło mają na celu podkreślenie wyjątkowości odkurzaczy linii Silky- wiążą się z bardzo niskim natężeniem dźwięku (zaledwie 67 dBA) podczas ich eksploatacji.
Akcja oraz działania PR prowadzone są w prasie kobiecej, lifestylowej, branżowej i wnętrzarskiej. Layouty prasowe ukazują się takich w tytułach jak "Claudia", "Poradnik Domowy", "Świat Kobiety", "Elle", "M jak Mieszkanie", "Moje Mieszkanie", "Naj", "Zwierciadło" oraz "Viva!".
Autorami kreacji są Marta Filipiuk Michniewicz i Angelika Zboch z udziałem Leszka Oleszki i Krzysztofa Tkaczyka. Za koordynację prac agencji Schulz odpowiada Anna Makowska.
Wsparciem kampanii Silky są materiały POS umieszczone w sieciach handlowych.
Całość działań reklamowych potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Samsung Silky i Schulz zasiali ciszę