Screen Network uruchomiło sieć ekranów reklamowych na dworcach kolejowych
Spółka Screen Network uruchomiła ekrany digital OOH na 41 dworcach kolejowych, m.in. w Poznaniu i w Warszawie.
Sieć obejmuje łącznie 186 ekranów digital OOH (wielkoformatowe kurtyny LED, ekrany digital CLP, ekrany LCD), które zostały umieszczone na dworcach kolejowych z największą liczbą podróżnych, w tym na dworcach Warszawa Wschodnia i Poznań Główny.
- Sieć ekranów na dworcach jest świetnym uzupełnieniem ogólnopolskiej oferty ekranów digitalowych Screen Network. Zdecydowaliśmy się na inwestycję między innymi ze względu na spektakularną widownię sięgającą miliona osób dziennie. Na dworcach trafiamy do wszystkich grup docelowych - dojeżdżających do pracy, do osób podróżujących biznesowo, ludzi młodych przemieszczających się między miastami, czy do rodzin z dziećmi - mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.
Screen Network podkreśla, że łączna dobowa widownia nowej sieci przekracza milion osób.
To kolejna w ostatnim czasie inwestycja Screen Network. W 2019 roku spółka uruchomiła kurtynę LED – Super Screen na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” oraz ekrany LED na Hotelu Marriott w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Screen Network uruchomiło sieć ekranów reklamowych na dworcach kolejowych