SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum z Renią reklamują świąteczną ofertę FunPacku w Orange (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja FunPacku w Orange. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu przygotowana przez firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.

W ramach bożonarodzeniowej promocji FunPacku każdy, kto podpisze lub przedłuży na 24 miesiące umowę dotyczącą tej usługi, otrzyma 32-calowy telewizor Samsung Full HD 3D za złotówkę i dekoder z nagrywarką za darmo. W reklamach tej oferty Serce i Rozum występują wspólnie z reniferzycą Renią. Utrzymana w świątecznej stylistyce kampania podkreśla, że w FunPacku telewizor i dekoder są obecnie tanie jak barszcz.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów), kina (Multikino i kina z oferty New Age Media), radio (Radio ZET, Trójka, stacje z pakietów RMF na Maxxxa i Drapacz Chmur+) oraz prasę („Metro”, „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Tele Tydzień”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Flesz”, „Party”, „Show”, „Tina”, „Wysokie Obcasy”, „Auto Świat”). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Imagea, natomiast za planowanie i zakup odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z Renią reklamują świąteczną ofertę FunPacku w Orange (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Bardzo dobra reklama. Czekam jeszcze za Coca -Colą{oby była dobra,najlepiej znana i lubiana sprzed lat},jeszcze świąteczna Whiskas i kawa Jacobs.Lubię to.
odpowiedź
User
gosia
Nie znoszę tej kampanii i tych brand heroes. I będę to pisać za każdym razem, kiedy pojawi się jakiś nowy wykwit będący kontynuacją poprzednich, równie przaśnych. :S
odpowiedź
User
Pawel
Gosia - jestes jedynym w Polsce osobnikiem, ktory nie lubi tej kampanii. Nawet konkurencja lubi te reklamy.


Pracownik T-mobile
odpowiedź