SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa

Netflix w ramach promocji nowego sezonu serialu "Emily w Paryżu" włączył fabułę w prawdziwą kampanię reklamową sieci McDonald's.

Główną bohaterką serialu „Emily w Paryżu” jest tytułowa Emily - ambitna menadżerka z Chicago, która dostaje wymarzone stanowisko w Paryżu. Zaczyna nowe życie pełne pracy, nowych znajomości i romansów.

Trzeci sezon serialu zadebiutował na Netfliksie 21 grudnia. W nowych odcinkach Emily pracuje dla luksusowej francuskiej agencji reklamowej Savoir. Została zatrudniona, aby wnieść do tradycyjnej europejskiej agencji marketingowej amerykański punkt widzenia i talent do mediów społecznościowych. Ważnym wątkiem fabuły jest walka Emily o pracę dla McDonald's przy promowaniu we Francji McBaguette. Marka porozumiała się z Netfliksem, zaplanowała więc szereg prawdziwych działań promocyjnych dla McBaguette.

Jedną z aktywności jest konkurs dla fanów serialu, w którym można wygrać torbę "It Bag", która pojawi się w fabule. Sieć fast foodów stworzyła również menu na miarę "Emily w Pryżu" w swoich francuskich lokalach, z McBaguette dostępną w pakiecie z gorącą czekoladą i malinowymi makaronikami.

Obok tego dwóch influencerów będzie promować specjalną aktywację McDonald's na Instagramie, zaplanowaną na 27 grudnia.

Dołącz do dyskusji: Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl