SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis „Harvard Business Review Polska” w Online Advertising Network

HBRP.pl, serwis magazynu „Harvard Business Review Polska”, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Online Advertising Network. Dołączył w niej do oferty Business.ad.

Online Advertising Network zyskała wyłączność agencyjną na obsługę reklamową HBRP.pl. Umowę podpisano na czas określony.

Do tej pory serwis nie współpracował z siecią reklamową.

HBRP.pl notuje miesięcznie 25 tys. unikalnych użytkowników i ponad 100 tys. odsłon. Serwis jest skierowany przede wszystkim do prezesów i dyrektorów, członków zarządów i menedżerów wyższego stopnia.

Dołącz do dyskusji: Serwis „Harvard Business Review Polska” w Online Advertising Network

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl