SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Shell Polska klientem Lighthouse

Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy. 

Umowa została podpisana w październiku b.r. Za wsparcie Shell w bieżących działaniach komunikacyjnych odpowiadać będzie zespół w składzie Jarosław Bańda, Katarzyna Ostrowska oraz Julia Szydłowska.

Shell Polska to kolejna marka z branży energetycznej w portfolio Lighthouse. Doświadczenie agencji w tym sektorze obejmuje współpracę z takimi firmami jak: Statkraft, RWE Renewables, Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych, PGNiG, Orlen, Orlen Upstream, Fortum, Marathon Oil, Talisman Energy, innogy, PGE EJ 1 czy Tauron. 

Shell jest globalną grupą firm energetycznych i petrochemicznych. Marka jest obecna na polskim rynku od 1992 roku, a jej działalność obejmuje biznes Mobility, czyli sieć stacji i sklepów, oraz oleje i środki smarne.

Dołącz do dyskusji: Shell Polska klientem Lighthouse

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
etyka
Są kraje, w których agencje nie mogą pracować dla koncernów wydobywczych. Ale Lighthouse tyle przecież o etyce mówi, że nie może się mylić.
Tutaj więcej: https://zfpr.pl/kodeks-etyki-pr/
A o Shellu to chyba już mlh nawet zgrabnie mówiło...
odpowiedź