„Show” kosztuje 4,99 zł, podrożał o 35 proc.
Cena egzemplarzowa dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) wzrosła z 3,69 do 4,99 zł. To jeden z wielu tytułów z portfolio Bauera, które z początkiem br. znacząco podrożały.
Wraz z podwyżką ceny nie zmieniła się objętość magazynu „Show”.
Z końcem ub.r. tytułowi ubył konkurent w segmencie dwutygodników o gwiazdach - Burda Media Polska zamknęła wydawane od jesieni 2017 roku „Party. Życie Gwiazd”, a łącznie zrezygnowała z ponad 20 magazynów drukowanych z różnych segmentów. „Party” zdrożało już jesienią ub.r. - z 3,89 do 4,99 zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Natomiast Wydawnictwo Bauer w ostatnich tygodniach podniosło ceny wielu tytułów z różnych segmentów tematycznych. Podrożały m.in.:
- miesięcznik „Olivia” z 3,99 do 4,49 zł,
- miesięcznik „Pani” z 9,99 do 11,99 zł,
- tygodniki „Twoje Imperium” i „Rewia” - z 2,19 do 2,59 zł,
- tygodniki „Chwila dla Ciebie” i „Życie na Gorąco” - z 2,49 do 2,89 zł.
- tygodnik „Motor” z 3,49 do 4,49 zł.
Z kolei dwumiesięcznik „Netfilm” podrożał już jesienią ub.r. - z 7,99 do 9,99 zł.
Bauer zamknął pięć czasopism
Z końcem ub.r. Wydawnictwo Bauer zrezygnowało z dalszego wydawania magazynów „Naj”, „Przepis na zdrowie”, „Bliżej Ciebie”, "Takie jest życie” i "Cuda i objawienia” oraz grupy wydań specjalnych. Równocześnie pożegnało się z dziewięcioma pracownikami.
W 2021 roku firma zanotowała spadek przychodów o 2 proc. do 353,55 mln zł i zysku netto ze 107,82 do 98,93 mln zł. Natomiast liczba pracowników zmalała z 523 do 506.
Dołącz do dyskusji: „Show” kosztuje 4,99 zł, podrożał o 35 proc.