Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości
Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom zostały wybrane przez Ministerstwo Sprawiedliwości do obsługi marketingowej Funduszu Sprawiedliwości. Budżet to 15 mln zł.
Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczył realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenia opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowania, druku i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.
Oferty w przetargu złożyły dwa konsorcja firm: Pro Polska z Uniqom z ceną 3 695 542,51 zł oraz Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen) z Euvic Media - z ceną 3 798 030,86 zł.
Resort sprawiedliwości do współpracy wybrał oba konsorcja. Zawrze z nimi umowę na dwa lata.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Budżet zaplanowanych działań wynosi maksymalnie 15 mln zł. Ich celem jest dotarcie z informacją o działaniach Funduszu do wszystkich zainteresowanych możliwością uzyskania bezpłatnej i natychmiastowej pomocy.
Dotychczas za kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości odpowiadały agencje ClickAd Interctive, Insignia i DSK wybrane przez resort do współpracy w drodze przetargu na początku lipca 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości