SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent chemii budowlanej Sika z nietypową kampanią wizerunkową

Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, startuje z nową kampanią wizerunkową, której osią jest znaczenie wody.

Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji.

W filmach reklamowych marki brak technicznych zwrotów, specjalistycznych grafik czy postaci fachowca w roli głównej. Zamiast tego marka postawiła na dom i jej mieszkańców: grupę przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego na tarasie, rodzinę z córeczką w czasie zabawy na balkonowym basenie czy panią domu zażywającą relaksującej kąpieli. Spoty reklamowe to element świętowania 30-lecia marki w Polsce.

Te sceny z życia łączy jedno – woda nie jest w nich problemem, a jedynie źródłem radości i przyjemności. Woda rozlewająca się po kafelkach, czy deszcz zalewający taras nie martwią mieszkańców domu, ponieważ o odpowiednią izolację podłoża dbają produkty Sika.

Nową kampanię reklamową można oglądać od 20 września, zarówno w internecie, jak i na najpopularniejszych kanałach telewizji – TVN, Polsat i TVP.

Za obsługę kampanii telewizyjnej odpowiada Grupa Keino.

Dołącz do dyskusji: Producent chemii budowlanej Sika z nietypową kampanią wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl