Simplus daje studentom 'Pierwszą piątkę'
Pod hasłem "Pierwsza piątka" Polkomtel promuje Simplus wśródstudentów. Operator oferuje im darmowe 5-złotowe doładowania przyzakupie startera i gadżety dla 5-osobowych grup nowych klientów.
Prowadzona pod hasłem "Pierwsza piątka" promocja konsumenckaSimplusa kierowana jest do studentów. Hostessy zachęcają ich wmiasteczkach i kampusach uczelni wyższych oraz klubach studenckichdo wykupywania starterów tej usługi, proponując bezpłatnedoładowanie w wysokości 5 zł oraz portfele z logo Simplusa. Z koleistudenci, którzy namówią jeszcze do wspólnego skorzystania z tejoferty czwórkę znajomych, otrzymują w ramach konkursu "PięciopakPrzyjaciół" firmową smycz z USB.
Akcja prowadzona jest na zlecenie Polkomtela przez agencjęEskadra Marketing Services w dziewięciu miastach: Krakowie,Warszawie, Katowicach, Lublinie, Rzeszowie, Olsztynie, Toruniu,Białymstoku i Kielcach.
Dołącz do dyskusji: Simplus daje studentom 'Pierwszą piątkę'