„Śliwkobranie Złotobranie” w promocji Śliwki Nałęczowskiej
Marka Solidarność (Grupa Colian) zapowiedziała akcję promocyjną "Śliwkobranie Złotobranie", w ramach której w punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej, a w loterii codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek. Akcję przygotowały firmy Kore, Aldentro, Universal McCann i Kolterman Media Communications.
Promocja "Śliwkobranie Złotobranie", dedykowana pralinom "Śliwka Nałęczowska", rozpocznie się z początkiem września br. W jej ramach w punktach handlowych znajdą się dodatkowe ekspozycje komunikujące naturalność i owocowość produktu. Przewidziano także ogólnopolską loterię konsumencką, w której codziennie do zdobycia będzie 100 złoconych, śliwkowych charmsów.
W loterii biorą udział wszystkie konfekcjonowane opakowania Śliwki Nałęczowskiej, w tym dedykowany akcji kartonik 205 g, kształtem nawiązujący do owocu śliwki. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie i wysłać kod promocyjny spod naklejki lub wnętrza opakowania za pośrednictwem SMS. Zgłoszenia można przesyłać do końca października br.
Akcja otrzyma wsparcie medialne. Zaplanowano działania w internecie, które obejmą kampanię displayową, w wyszukiwarkach SEM, a także aktywności w blogosferze oraz serwisach Facebook i Instagram. Przewidziano też sponsoring programów telewizyjnych ("Na dobre i na złe", "Pierwsza miłość" i "Koło Fortuny"). Aktywności będą trwały do końca br.
Strategię i kreację przygotowała agencja KORE, która jednocześnie odpowiada za działania w social media. Za lokowanie produktu jest odpowiedzialna agencja Aldentro. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: „Śliwkobranie Złotobranie” w promocji Śliwki Nałęczowskiej