SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako „następcy drożdżówki” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt marki 7Days (należącej do Chipita Poland) - słodkie bułki 7Days Borseto. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.

Reklamy 7Days Borseto pokazują troje młodych bohaterów, którzy z różnych powodów sięgają po te słodkie bułki, a każdy docenia ich inne walory. Spoty przekonują, że promowane bułki są wypiekane tradycyjną metodą z mąki z 4 zbóż, pozwalającą utrzymać naturalną świeżość i miękkość. Podsumowuje to hasło: „7Days Borseto - następca drożdżówki”.

7Days Borseto trafiły do sprzedaży w czterech wariantach smakowych: kakaowym, kremowym, jabłkowo-cynamonowym i z nadzieniem z owoców leśnych.


W ramach akcji - zaplanowanej od 10 października do 26 listopada - 15-sekundowe spoty są emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (z oferty TVN, Polsatu i Atmediów).


Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction.

 

Dołącz do dyskusji: Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako „następcy drożdżówki” (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dostaniesz od tego raka
sama chemia
36 13
odpowiedź
User
Piotr
Dokładnie, sama chemia. Drożdżówka rulezzz !!!
0 0
odpowiedź
User
eko
chemia w chemii
0 0
odpowiedź