SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SmartDom ma 2 mln klientów. Promocja w Plusie i Cyfrowym Polsacie, w reklamach Antoni Królikowski

Z uruchomionego sześć lat temu wspólnego programu sieci Plus i Cyfrowego Polsatu - SmartDom - korzysta już ponad dwa miliony klientów. Łączna liczba usług, z jakich korzystają to 6 mln. - Najważniejsze jest dla nas to, czego chcą nasi klienci - komentuje Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.

Operatorzy podkreślają, że SmartDom to największy obecnie w Polsce program oferujący połączone usługi dla domu i rodziny. Z okazji 2-milionowego klienta operatorzy przygotowali prezenty i niespodzianki, z których w najbliższych tygodniach będą mogli skorzystać klienci programu oraz innych ofert łączonych. Rusza też ogólnopolska kampania reklamowa, podkreślająca jakim sukcesem jest SmartDom.

- Nasz program to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystał już więcej niż co trzeci klient naszej grupy - komentuje Justyna Kulka, członek zarządu Polkomtelu, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

- Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci: pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta, telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy - podkreśla Maciej Stec, Wiceprezes Cyfrowego Polsacie i Polkomtelu.

Program SmartDom pozwala na łączenie usług Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz uzyskiwanie w ten sposób rabatów. Jak podają operatorzy, najwięcej usług w ramach tego programu sprzedawanych jest obecnie w wojewódzkie Wielkopolskim. Rozpiętość wiekowa użytkowników wynosi od 18 do aż 99 lat, a największą grupę stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia (ponad połowa wszystkich korzystających). Klient z największą liczbą usług korzysta aż z 9 z nich i dzięki rabatom oszczędza miesięcznie 125 zł, co w skali roku daje 1500 zł.


Dwumilionowy klient SmartDomu zostanie nagrodzony nagrodami rzeczowymi oraz rocznym dostępem do pakietu usług. Pozostali klienci będą informowani przez najbliższy miesiąc o specjalnych prezentach i rabatach. Zaplanowano też wieczór w Centrum Nauki Kopernik, które będzie otwarte tylko dla klientów SmartDom: będą oni mogli bezpłatnie zwiedzić wystawę „Zmierz się”, galerię „Re;generacja” oraz „Strefę eksperymentowania”. W lutowe środy wysłane będą instrukcje, jak otrzymać w prezencie miesięczne kody dostępu do pakietów: IPLA Premium, IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Sport, IPLA HBO. Wśród abonentów rozdanych zostanie też 650 biletów na mecze siatkarskiej Plus Ligi i Ligi Siatkówki Kobiet. Planowane są również specjalne zamknięte pokazy kinowe filmów.

Program SmartDom wystartował 18 lutego 2014 roku i od początku jego głównym hasłem było „Oszczędzanie przez dodawanie”. Program zaczynał od trzech podstawowych usług: telewizji, internetu i telefonu. Dzisiaj w pakietach znajduje się szerszy zakres produktów: telewizja satelitarna, kablowa w technologii IPTV i naziemna cyfrowa, internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring.

Rabaty to 10 zł/mies. na każdą dokupioną usługę - naliczane są przez cały okres trwania umowy (wyjątkiem są ubezpieczenie, gaz, prąd oraz monitoring). Każdą kolejną usługę można dokupić w dowolnym momencie. Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą mają możliwości łączenia wybranych usług i w ramach Programu Smart Firma.

Ambasadorami reklamowymi SmartDomu od początku jego funkcjonowania są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Występują teraz też w najnowszej kampanii, która od 30 stycznia pojawiła się na ekranach telewizorów, w radio i na nośnikach zewnętrznych. Od pewnego czasu w reklamach SmartDomu występuje też Grzegorz Halama, a w nowej kampanii pojawia się również Antoni Królikowski.

 

Autorem kreacji jest agencja Scholz&Friends, za produkcję odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono studiu Xantus. Reżyserem spotu według scenariusza przygotowanego przez Michała Witka i Macieja Ładzińskiego jest Piotr Kumik. Najnowszą kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.

Dołącz do dyskusji: SmartDom ma 2 mln klientów. Promocja w Plusie i Cyfrowym Polsacie, w reklamach Antoni Królikowski

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rex
Dobry zasię i najbardziej kompletna oferta to i ludzie biorą
odpowiedź
User
re-rex
Dobry zasię i najbardziej kompletna oferta to i ludzie biorą


To fakt. inni mogą pomarzyć żeby mieć wszystko u siebie
odpowiedź
User
Dawny SmartDom
Kiedyś to były promocje abonamenty za pół ceny a nie jak teraz po 10 zł od usługi.
odpowiedź