„Solo czy w miksie? Ty decydujesz!” - 7UP reklamowany w wersji Mojito
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony właśnie do sprzedaży napój 7UP Mojito, limitowaną edycję 7UP (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”, przygotowały firmy BBDO Warszawa, Pink Pepper Media, Digital One i Questia.
7UP Mojito od początku sierpnia jest dostępny w sieciach handlowych InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Carrefour, Netto i Kaufland, a od 25 sierpnia - także w sklepach Żabka i Freshmarket. Sprzedawany jest w jedno- i dwulitrowych butelkach.
Jest to jedyny napój gazowany z segmentu premium o smaku Mojito. Stanowi połączenie smaku limonki i mięty, co podkreśla jego hasło główne: „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”.
7UP Mojito jest obecnie reklamowany w punktach sprzedaży (materiały POS) oraz poprzez witrynę internetową 7upmojito.pl, a w najbliższym czasie w serwisach VoD będzie emitowany spot.
Materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, stronę 7upmojito.pl - agencja Digital One, a adaptacją spotu zajęła się agencja BBDO Warszawa. Działania public relations realizuje agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!” - 7UP reklamowany w wersji Mojito