Sony wyda 82 mln funtów na promocję PS3 w Europie
Firma Sony zamierza uruchomić wartą 82 miliony funtów kampanię marketingową promującą na rynku europejskim konsolę do gier wideo PlayStation 3 (PS3).
Będzie to pierwsza duża kampania od listopada 2006 roku, kiedy PS3 miała swoją rynkową premierę.
Start kampanii pod hasłem "The game is just the start" zaplanowano na najbliższy piątek 28 sierpnia. Będzie ona obejmować cztery 30-sekundowe spoty telewizyjne, reklamy na nośnikach outdoor oraz w tytułach prasowych poświęconych grom. Zamiast możliwości grania na PS3, mają one skupiać się na innych funkcjach konsoli, takich jak Blu-ray, nagrywanie programów telewizyjnych, czy też dostęp do treści w trybie on-demand.
Kreacją zajęła się agencja reklamowa TBWA\London, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy OMD (w Wlk. Bryt. MGM).
Sony zapowiedziało na wrzesień wprowadzenie na rynek nowego modelu PS3 z dyskiem 120GB, który w Europie będzie kosztował 299 euro.
Dołącz do dyskusji: Sony wyda 82 mln funtów na promocję PS3 w Europie