Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "FunClub" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się wilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)zesprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1proc.).
maj | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 137276 | 139 956 |
Fun Club | 106941 | 135 152 |
Popcorn | 103379 | 102 885 |
Dziewczyna | 89 305 | 111 706 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 59 542 | 75 287 |
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.
2009 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 137276 | 160063 |
Fun Club | 106941 | 99 387 |
Popcorn | 103379 | 129796 |
Dziewczyna | 89 305 | 94 377 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 59 542 | 62 596 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych