Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Kinder Mlecznej Kanapki (Ferrero Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy TippingPoint, Prime Time, E_misja Interactive 360 i Carat Polska.
Nowa reklama Kinder Mlecznej Kanapki pokazuje lodówkę, która na życzenie spada z hukiem do biura. Ma to podkreślać, że promowaną kanapkę najlepiej jeść między standardowymi posiłkami. Spot do 10 lutego będzie emitowany w kanałach z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów oraz - również w wersji making of - na YouTubie.
Oprócz reklamy kampania obejmuje serwis kindermlecznakanapka.pl zawierający dokładnie informacje o marce oraz jej aktualnych promocjach. Celem całej akcji jest repozycjonowanie Kinder Mlecznej Kanapki - w kierunku przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, produkcją spotu zajęło się studio Prime Time, a stronę kindermlecznakanapka.pl przygotowała agencja E_misja Interactive 360, a media zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Spadająca lodówka reklamuje Kinder Mleczną Kanapkę (wideo)
http://www.youtube.com/watch?v=AgV3S7rEIvc&feature=youtu.be