SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.

O 1,5 proc. spadły łączne wpływy reklamowe telewizji, radia, dzienników i magazynów w I półroczu 2009 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor (dane cennikowe netto, bez uwzględniania rabatów).

Telewizje, prasa, magazyny i radia zarobiły w I półroczu 2009 roku 9 062 262 702 zł wobec 9 199 661 175 zł w 2008 r. Z danych Expert Monitor - przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że najbardziej zmalały wpływy z reklam prasy i magazynów.

Rok / Miesiąc
(z autopromocją)

I-VI.2008

I-VI.2009

Media

Wpływy [zł]

Wpływy [zł]

Telewizja 5 321 848 359 zł 5 622 890 912 zł
Radio 1 034 769 263 zł 1 009 890 205 zł
Gazety 1 469 323 540 zł 1 211 738 268 zł
Magazyny 1 373 720 013 zł 1 217 743 317 zł
Razem 9 199 661 175 zł 9 062 262 702 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl