Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.
O 1,5 proc. spadły łączne wpływy reklamowe telewizji, radia, dzienników i magazynów w I półroczu 2009 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor (dane cennikowe netto, bez uwzględniania rabatów).
Telewizje, prasa, magazyny i radia zarobiły w I półroczu 2009 roku 9 062 262 702 zł wobec 9 199 661 175 zł w 2008 r. Z danych Expert Monitor - przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że najbardziej zmalały wpływy z reklam prasy i magazynów.
Rok / Miesiąc |
I-VI.2008 |
I-VI.2009 |
Media |
Wpływy [zł] |
Wpływy [zł] |
Telewizja | 5 321 848 359 zł | 5 622 890 912 zł |
Radio | 1 034 769 263 zł | 1 009 890 205 zł |
Gazety | 1 469 323 540 zł | 1 211 738 268 zł |
Magazyny | 1 373 720 013 zł | 1 217 743 317 zł |
Razem | 9 199 661 175 zł | 9 062 262 702 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.