SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Legenda Północy” - historyczne komiksy w kampanii piwa Specjal

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową piwa Specjal pod hasłem „Legenda Północy”. Akcja jest oparta na komiksach o tematyce historycznej, za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy GoldenSubmarine, Mediavest, Roots PR i Wilk Studio.

Komiksy z kampanii opowiadają o historycznych legendach z różnych miast Pomorza, Kujaw i Mazur. Ma to podkreślać bogatą tradycję piwa Specjal i jego silne związki z tą częścią kraju.

Na potrzeby akcji przygotowano ponad 30 krótkich komiksów. Ponadto do sprzedaży wprowadzono butelki i puszki piwa Specjal z okolicznościowymi grafikami.

- Siłą nowej platformy jest zejście do poziomu lokalnego poprzez pokazywanie konsumentom historii związanych z ich regionem, ale też miastem i najbliższą okolicą. To ukłon marki w stronę tego, co sobie cenią: poczucia tożsamości z miejscem urodzenia i zamieszkania - komentuje Igor Zajda, brand manager w Grupie Żywiec.

Akcja reklamowa obejmuje kina (sieci Multikino, Helios, Cinema City), internet (m.in. strona legendapolnocy.pl, aktywności w social media), radio (spoty i słuchowiska), outdoor (nośniki w 49 miastach m.in. na przystankach i ogrodzeniach) oraz punkty sprzedaży.

Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediavest. Okolicznościowe opakowania Specjala zaprojektowało Wilk Studio, a działania public relations prowadzi agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Legenda Północy” - historyczne komiksy w kampanii piwa Specjal

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Baks
Swietny pomysl marketingowy, ale znacznie częściej sięgam po Perłe
odpowiedź