Spoty Tigera, Rafała Trzaskowskiego i Lidla najpopularniejsze na YouTube w czerwcu (wideo)
W czerwcu najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać legendarną Mazdę RX-7. Na podium znalazły się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego oraz wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
Najchętniej oglądany spot w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu to reklama Tigera, zachęcająca do wzięcia udziału w loterii Tiger Energy Drink oraz Need for Speed, w której główną nagrodą była legendarna Mazda RX-7.
W rytm rapowanego utworu “Power is back” przewijają się obrazy z testu samochodu oraz kadry z rozgrywki Need for Speed. Za kreację spotu odpowiada agencja kreatywna Brasil, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
W czerwcu dużym zainteresowaniem użytkowników YouTube cieszył się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego Mój Dom, w którym kandydat przedstawił siebie, swoją rodzinę, historię i najbliższe otoczenie.
Trzecie miejsce czerwcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajęło wideo "Witaj na kanale Kuchni Lidla!". W reklamie Karol Okrasa, Kinga Paruzel oraz Paweł Małecki, czyli gwiazdy Kuchni Lidla zachęcają do subskrybowania kanału, na którym dzielą się swoimi przepisami zarówno na tradycyjne dania, jak i fit lub desery. Kampania zrealizowana została przez GPD Agency.
Czwarte miejsce to reklama McDonald’s Polska "McDrive – na wyciągnięcie ręki!" przedstawiająca w humorystyczny sposób zalety McDrive. Bohaterką historii jest kilkuletnia dziewczynka, która zawsze zajmuje środkowe miejsce na tylnym siedzeniu rodzinnego samochodu, przez co musi znosić zachowanie starszych braci, jednak bez problemu może dosięgnąć do frytek po wizycie rodziców w McDrive. Kreacja została stworzona przez agencję DDB Warszawa.
Piąte miejsce to tym razem spot Play, promujący plan dla rodziny nowy Play Homebox z prezentacją najnowszej oferty rodzinnej marki oraz propozycją wyboru smartfonu Xiaomi Mi 10 Lite 5G.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Spoty Tigera, Rafała Trzaskowskiego i Lidla najpopularniejsze na YouTube w czerwcu (wideo)