SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sprawa dla reportera” zyskała widzów, TVP1 liderem pasma

W sezonie 2015/2016 „Sprawę dla reportera” śledzi średnio 3,33 mln osób, o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.

Premierowe odcinki najnowszego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 3 września ub.r. Do 14 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 3,33 mln widzów. Przełożyło się to na 23,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,63 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 14 stycznia br. Obejrzało go 3,92 mln widzów.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

14-01-2016

21:25:05

22:12:59

3 917 651

26,09%

10-12-2015

21:25:19

22:12:40

3 803 742

26,34%

28-01-2016

21:26:34

22:12:37

3 785 747

25,57%

Względem analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września 2014 roku do 16 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 3,25 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,44 proc. i 11,75 proc.

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,54 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne. Dalej plasuje się: TVN (11,35 proc.; „Kuchenne rewolucje” i filmy) i TVP2 (6,24 proc.; serial „Tutanchamon” i filmy).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia TVP2.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Sprawa dla reportera

3 332 550

23,05%

12,63%

Polsat

1 812 515

12,54%

14,47%

TVN

1 640 899

11,35%

16,13%

TVP2

902 173

6,24%

6,88%

Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.