„Sprawa dla reportera” zyskała widzów, TVP1 liderem pasma
W sezonie 2015/2016 „Sprawę dla reportera” śledzi średnio 3,33 mln osób, o 80 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki najnowszego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 3 września ub.r. Do 14 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 3,33 mln widzów. Przełożyło się to na 23,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,63 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 14 stycznia br. Obejrzało go 3,92 mln widzów.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
14-01-2016 |
21:25:05 |
22:12:59 |
3 917 651 |
26,09% |
10-12-2015 |
21:25:19 |
22:12:40 |
3 803 742 |
26,34% |
28-01-2016 |
21:26:34 |
22:12:37 |
3 785 747 |
25,57% |
Względem analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września 2014 roku do 16 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 3,25 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,44 proc. i 11,75 proc.
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,54 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne. Dalej plasuje się: TVN (11,35 proc.; „Kuchenne rewolucje” i filmy) i TVP2 (6,24 proc.; serial „Tutanchamon” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia TVP2.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Sprawa dla reportera |
3 332 550 |
23,05% |
12,63% |
Polsat |
1 812 515 |
12,54% |
14,47% |
TVN |
1 640 899 |
11,35% |
16,13% |
TVP2 |
902 173 |
6,24% |
6,88% |
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.