„Sprawdź nasz kredyt” w kampanii eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowego kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, MindChili, Propeller Film i Starcom.
Prowadzona obecnie kampania kredytu gotówkowego w eurobanku zachęca do sprawdzenia jego warunków - podobnie jak robi się to przed kupnem innych produktów. Przekaz informuje, że w ramach tej oferty po pożyczeniu 10 tys. zł rata miesięczna może wynosić tylko 189 zł.
Akcja obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne), radio (Radio ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock, Trójka, Złote Przeboje), prasę (m.in. dzienniki, „Super TV”, „Tele Świat”, „Uważam Rze”), internet (największe portale, np. Onet, WP i o2, wyszukiwarki, mailingi i porównywarki, np. Comperia, Total Money i eBroker) oraz oddziały eurobanku (ulotki i plakaty).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowały agencje Brasil i MindChili (internet), produkcją spotów zajęło się studio Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdź nasz kredyt” w kampanii eurobanku (wideo)