SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprite ogłasza: „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"

Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) rusza z polską odsłoną międzynarodowej kampanii poświęconej zjawisku hejtu „I love you hater”. Za działania prowadzone pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" odpowiadają MediaCom, Feel Movie i Big Picture.

Globalna kampania Sprite pod hasłem „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” opiera się na historiach ludzi dotkniętych hejtem i autentycznych komentarzach, z jakimi się spotkali. Dziś, gdy znają swoją wartość i potrafią zdystansować się do ataków, dzielą się swoim doświadczeniem z innymi. Innym dają radę: "hejt rodzi hejt, walcz z nim miłością". Stąd hasło kampanii i motyw tekstu, wstukiwany w odpowiedzi na komentarze hejterów: #iloveyouhater. Stąd też symboliczny motyw przewodni - melodia „All you need is love”.

W kampanii wystąpili polski tancerz latynoamerykański, wytatuowana „rave girl”, mistrzyni olimpijska w pływaniu Rocio Velazquez, surferka Liz Romer ze Szwecji czy zawodniczki damskiej drużyny piłkarskiej CE Sant Gabriel z Barcelony. Wszystkich łączy to, że spotkali się z hejtem ze względu na cechy fizyczne, niestandardowe hobby czy orientację seksualną. Potrafili jednak to przezwyciężyć.

Kampania ma charakter długofalowy i obejmie emisję spotu telewizyjnego, klipy na YouTube, visuale, gify i inne formaty digital dopasowane do Facebooka i Instagrama.

Zaplanowano także szereg działań w punktach sprzedaży, a w dalszej perspektywie także ambient i udział marki w wydarzeniach specjalnych.

Za adaptację kampanii „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko” na rynek polski odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, dom produkcyjny Feel Movie wraz z duetem reżyserskim Łukaszem Jakubowskim i Natalią Gronowską. Za obsługę PR odpowiada Big Picture.

Dołącz do dyskusji: Sprite ogłasza: „Trwa sezon hejterów. Żyj rześko"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Lubiłem od czasu do czasu napić się Sprite ze szklanej butelki dopóki pewnego dnia po 2 łykach nie zaczęło mi się odbijać pochodnymi ropy naftowej. Patrzę na etykietę, a tam chemiczne słodziki. Więcej nawet na ten napój nie spojrzałem.
odpowiedź
User
xxx
Cola powinna sprzedawać napój i tyle. Jak firma produkująca napoje zaczyna pouczać ludzi, nie jest dobrze. Gilette myślał, że może obrażać mężczyzn, zrobiła się afera i kilkuprocentowe spadki się pojawiły. Im życzę tego samego. Lewicowa propaganda i tyle. Pary międzyrasowe zawsze ukazywane są w jedną stronę. Hejtu na białych, na mężczyzn, na Polskę nie pokażą, z tym nie walczą.
odpowiedź
User
q
już wiem czego nie kupować. Całego ich "katalogu popitek". Są zamienniki. Smak porównywalny i cena o połowę niższa.
odpowiedź