„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 55 310 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 1,38 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 1,17 proc. do poziomu 39 139 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 35 837 egz., po spadku o 7,95 proc. - największym w zestawieniu.
We wrześniu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Moje Mieszkanie”, wyniosła 59 138 egz., po wzroście względem września 2016 roku o 7,31 proc.
Podium uzupełniają: „Cztery Kąty” (46 344 egz.; wzrost o 16,20 proc. - największy w zestawieniu), które wyprzedziły „M jak Mieszkanie” (41 787 egz.; spadek 4,26 proc.).
Z kolei największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 16,98 proc. do 11 342 egz., odnotowało piąte w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017