SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w lutym, tylko „Classic Auto” na plusie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym 2020 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2019 roku zmniejszyła się o 15,91 proc. do 69 284 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,10 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 43 111 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w lutym br. wyniósł 30 336 egz. Zmniejszył się o 23,52 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu wszystkich pism.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „Classic Auto” (Stratos Concept) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 5 612 egz., po wzroście o 1,96 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na trzecie miejsce spadł magazyn „Automobilista” (Automobilista), którego sprzedaż ogółem zmalała o 16,71 proc. do 5 169 egz.

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 0,83 proc. (najbardziej w zestawieniu wszystkich tytułów), a wynik „Auto Świata” spadł o 2,20 proc.

Wśród miesięczników najwięcej stracił „Automobilista” - było to 23,59 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w lutym, tylko „Classic Auto” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normals
Motory, samochody z tjuningowymi wydechami, awionetki, helikoptery, motolotnie, skutery wodne, motorówki, piły, dmuchawy, sekatory spalinowe i kosiarki i całe to spalinowe tałatajstwo generujące nadmierny i niepotrzebny hałas powinno zostać przetopione w hucie na łyżeczki.
0 0
odpowiedź