Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe
Z początkiem maja Agata Grotowska objęła funkcję dyrektorki marketingu i PR w Mazda Motor Europe i odpowiada za 20 rynków należących do Mazda Selected Markets Group. Z firmą związana od czterech lat.
Agata Grotowska ma 20-letnie doświadczenie w marketingu w różnych branżach, począwszy od pracy w agencji PR, poprzez zarządzanie markami zegarków po zarządzanie różnymi kategoriami produktów małego AGD dla firmy Philips.
Zobacz: Mazda wspiera Radio 357. „Mamy wiele zapytań o współpracę”
Grotowska w Mazda od czterech lat
Do zespołu Mazda Motor Poland Grotowska dołączyła w 2020 r., obejmując stanowisko menadżerki do spraw Komunikacji Marketingowej. Przez minione 4 lata swojej pracy, wraz z zespołem była odpowiedzialna w budowanie wizerunku japońskiej marki oraz taktyczną komunikację do klientów nowych i lojalnych. Realizowała projekty związane z marketingiem dealerskim.
- Agata Grotowska specjalizuje się w planowaniu strategicznym i kompleksowym zarządzaniu marką, ale koncentruje się również na realizacji celów sprzedażowych, a to z punktu widzenia tak zróżnicowanych rynków ma kluczowe znaczenie dla efektywności działań marketingowych - powiedział Łukasz Paździor pełniący od grudnia ubiegłego roku funkcję Dyrektora Regionalnego Selected Markets Group i odpowiedzialny za 20 wybranych rynków Europy – od Czech i Słowacji po Grecję oraz Irlandię i Portugalię:
W maju Agata Grotowska będzie przekazywać swoje obecne obowiązki, by od czerwca w pełni realizować zadania wynikające z nowego stanowiska.
Dołącz do dyskusji: Agata Grotowska nową dyrektorką marketingu i PR w Mazda Motor Europe