Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał jedynie „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku uplasowała się na poziomie 859 078 egz., co oznacza spadek względem maja 2013 roku o 6,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 360 064 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 769 egz., po wzroście o 11,78 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 13,02 proc. i wyniosła 28 650 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 195 146 |
860 978 |
859 078 |
1 189 856 |
921 934 |
919 185 |
To & Owo |
541 243 |
360 064 |
360 064 |
549 176 |
381 871 |
381 871 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
271 447 |
188 769 |
188 769 |
251 208 |
168 880 |
168 880 |
Program TV |
211 743 |
128 808 |
105 749 |
224 751 |
137 098 |
110 781 |
Teleprogramy |
64 753 |
28 650 |
28 650 |
69 750 |
32 937 |
32 937 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 9,70 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 195 146 |
860 978 |
859 078 |
1 298 591 |
944 171 |
942 746 |
To & Owo |
541 243 |
360 064 |
360 064 |
569 361 |
371 913 |
371 913 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
271 447 |
188 769 |
188 769 |
282 440 |
192 112 |
192 112 |
Program TV |
211 743 |
128 808 |
105 749 |
212 121 |
134 135 |
110 866 |
Teleprogramy |
64 753 |
28 650 |
28 650 |
67 250 |
31 729 |
31 729 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
Od tylu lat nie mogę pojąć w jaki sposób rynek prasy dla kobiet w większości opanowali niemcy?
Od tylu lat......