SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „In Style”, zaś najwięcej stracił „Joy”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 157 317 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 17,20 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 96 096 egz., po spadku o 6,82 proc.

Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego majowego wydania wyniosła 76 050 egz.

Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na dziesiątym miejscu z wynikiem na poziomie 62 499 egz.

Największy wzrost udziału odnotował „In Style” (Grupa Burda), który zajął 11. miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 15,48 proc. do 52 707 egz.

Z kolei najwięcej - 34,54 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 72 104 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na czwarte.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 946

158 765

157 317

299 912

191 238

190 004

Avanti

159 536

96 444

96 096

185 000

103 491

103 125

Women’s Health

150 500

76 050

76 050

-

-

-

Joy

160 000

83 204

72 104

160 000

110 151

110 151

Zwierciadło

140 000

72 866

71 851

147 000

84 353

84 353

Glamour

114 896

71 337

71 337

140 000

98 977

98 977

Wysokie Obcasy Extra

148 000

75 481

66 440

141 400

86 749

80 953

Pani

134 994

66 204

66 004

139 997

73 126

72 976

Cosmopolitan

160 000

63 547

63 547

160 000

92 905

92 905

Uroda Życia

158 055

64 499

62 499

-

-

-

In Style - Edycja Polska

110 000

52 707

52 707

95 000

45 643

45 643

Hot Moda

120 000

51 880

51 880

130 000

57 793

57 793

Elle

103 990

53 786

51 786

105 000

60 751

58 751

Harpers Bazaar

58 500

24 713

24 613

59 720

30 937

30 937

Shape

50 000

22 748

22 748

38 000

21 910

21 910

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,59 proc.) pochwalić się mógł magazyn „In Style”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 27,85 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 946

158 765

157 317

289 954

219 430

218 034

Avanti

159 536

96 444

96 096

176 300

116 914

116 556

Women’s Health

150 500

76 050

76 050

150 180

85 540

85 540

Joy

160 000

83 204

72 104

160 000

67 926

61 806

Zwierciadło

140 000

72 866

71 851

152 015

73 390

72 375

Glamour

114 896

71 337

71 337

110 000

53 257

53 257

Wysokie Obcasy Extra

148 000

75 481

66 440

130 000

78 386

69 233

Pani

134 994

66 204

66 004

134 989

67 894

67 694

Cosmopolitan

160 000

63 547

63 547

160 000

82 110

82 110

Uroda Życia

158 055

64 499

62 499

165 000

70 894

69 694

In Style - Edycja Polska

110 000

52 707

52 707

96 600

38 872

38 872

Hot Moda

120 000

51 880

51 880

120 000

47 413

47 413

Elle

103 990

53 786

51 786

96 000

46 026

44 026

Harpers Bazaar

58 500

24 713

24 613

58 500

24 918

24 918

Shape

50 000

22 748

22 748

38 000

21 031

21 031

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kleczkowska
Siła prasy Sarneckiej aż bije po oczach. Oszukuje już tylko siebie. Niech zje loda od Grycana na schodzenie mózgu :-).
0 0
odpowiedź
User
Ewa
Sprzedaż Twojego Stylu spadła? A z jakiego powodu miałaby rosnąć, skoro niczym się ten magazyn już nie różni od innych - te same porady, te same bohaterki, bliźniacze reportaże. Coś co jest masowe nie może być oryginalne
0 0
odpowiedź
User
zenek
ale ważne że bony od Grycana są!
0 0
odpowiedź