Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „In Style”, zaś najwięcej stracił „Joy”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 157 317 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 17,20 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 96 096 egz., po spadku o 6,82 proc.
Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego majowego wydania wyniosła 76 050 egz.
Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na dziesiątym miejscu z wynikiem na poziomie 62 499 egz.
Największy wzrost udziału odnotował „In Style” (Grupa Burda), który zajął 11. miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 15,48 proc. do 52 707 egz.
Z kolei najwięcej - 34,54 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 72 104 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na czwarte.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 946 |
158 765 |
157 317 |
299 912 |
191 238 |
190 004 |
Avanti |
159 536 |
96 444 |
96 096 |
185 000 |
103 491 |
103 125 |
Women’s Health |
150 500 |
76 050 |
76 050 |
- |
- |
- |
Joy |
160 000 |
83 204 |
72 104 |
160 000 |
110 151 |
110 151 |
Zwierciadło |
140 000 |
72 866 |
71 851 |
147 000 |
84 353 |
84 353 |
Glamour |
114 896 |
71 337 |
71 337 |
140 000 |
98 977 |
98 977 |
Wysokie Obcasy Extra |
148 000 |
75 481 |
66 440 |
141 400 |
86 749 |
80 953 |
Pani |
134 994 |
66 204 |
66 004 |
139 997 |
73 126 |
72 976 |
Cosmopolitan |
160 000 |
63 547 |
63 547 |
160 000 |
92 905 |
92 905 |
Uroda Życia |
158 055 |
64 499 |
62 499 |
- |
- |
- |
In Style - Edycja Polska |
110 000 |
52 707 |
52 707 |
95 000 |
45 643 |
45 643 |
Hot Moda |
120 000 |
51 880 |
51 880 |
130 000 |
57 793 |
57 793 |
Elle |
103 990 |
53 786 |
51 786 |
105 000 |
60 751 |
58 751 |
Harpers Bazaar |
58 500 |
24 713 |
24 613 |
59 720 |
30 937 |
30 937 |
Shape |
50 000 |
22 748 |
22 748 |
38 000 |
21 910 |
21 910 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,59 proc.) pochwalić się mógł magazyn „In Style”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 27,85 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 946 |
158 765 |
157 317 |
289 954 |
219 430 |
218 034 |
Avanti |
159 536 |
96 444 |
96 096 |
176 300 |
116 914 |
116 556 |
Women’s Health |
150 500 |
76 050 |
76 050 |
150 180 |
85 540 |
85 540 |
Joy |
160 000 |
83 204 |
72 104 |
160 000 |
67 926 |
61 806 |
Zwierciadło |
140 000 |
72 866 |
71 851 |
152 015 |
73 390 |
72 375 |
Glamour |
114 896 |
71 337 |
71 337 |
110 000 |
53 257 |
53 257 |
Wysokie Obcasy Extra |
148 000 |
75 481 |
66 440 |
130 000 |
78 386 |
69 233 |
Pani |
134 994 |
66 204 |
66 004 |
134 989 |
67 894 |
67 694 |
Cosmopolitan |
160 000 |
63 547 |
63 547 |
160 000 |
82 110 |
82 110 |
Uroda Życia |
158 055 |
64 499 |
62 499 |
165 000 |
70 894 |
69 694 |
In Style - Edycja Polska |
110 000 |
52 707 |
52 707 |
96 600 |
38 872 |
38 872 |
Hot Moda |
120 000 |
51 880 |
51 880 |
120 000 |
47 413 |
47 413 |
Elle |
103 990 |
53 786 |
51 786 |
96 000 |
46 026 |
44 026 |
Harpers Bazaar |
58 500 |
24 713 |
24 613 |
58 500 |
24 918 |
24 918 |
Shape |
50 000 |
22 748 |
22 748 |
38 000 |
21 031 |
21 031 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem