SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w 2016 roku

W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”. Na czele wzrostów był „Tygodnik Ciechanowski”.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w 2016 roku wyniosła 20 934 egz., po spadku względem 2015 roku o 7,45 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,93 proc. do poziomu 16 144 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 12 918 egz., po spadku o 6,57 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press), który był 5. Jego średni wynik zwiększył się o 3,22 proc. i w ostateczności wyniósł 10 972 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski” (Magraf) - było to 30,53 proc. do poziomu 1 811 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 20. na 22.

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2015 roku zmniejszył się o 3,76 proc. do poziomu 23 371 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (16 106 egz.; spadek o 10,91 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (13 339 egz., w dół o 3,07 proc.).

Największym wzrostem (o 8,80 proc. do 2 387 egz.) pochwalić się mogła tutaj „Gazeta Gryfińska” (Pro Media Kamil Miler). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski” (Magraf) - było to 65,27 proc. do 884 egz.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych w 2016 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl