Starcom zdobył 18 mln zł budżetu mediowego Poczty Polskiej
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg Poczty Polskiej na planowanie i zakup mediów przez dwa lata. Pokonał w nim siedmiu konkurentów, m.in. Universal McCann, Mindshare Polska i Lowe Media.
W pierwszym etapie przetargu swoje oferty złożyło 11 firm. Spośród nich do kolejnego etapu zakwalifikowano osiem. Były to - oprócz zwycięskiego Starcomu - Universal McCann, Media Group, Lowe Media, Value Media z Equinox Polska, OMD, konsorcjum agencji Mediacap, Star Media i ClickAd oraz Mindshare Polska, który bronił obsługi mediowej Poczty Polskiej (pracował dla niej w tym zakresie od 2013 roku).
Oferta złożona przez Starcom zdobyła najwyższą spośród wszystkich złożonych liczbę punktów - 100.
Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii reklamowych Poczty Polskiej w tym i w przyszłym roku. Mają być one prowadzone w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze, w prasie i kinach. Starcom będzie również odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowych zlecanych kampanii (w tym m.in. zajmie się analizą grupy docelowej, doborem optymalnych mediów, rozkładem kampanii w czasie), realizację zadań związanych z lokowaniem produktów Poczty Polskiej w produkcjach telewizyjnych oraz działania niestandardowe (eventy, ambient media).
Wartość kontraktu wynosi blisko 18 mln zł brutto.
Na początku stycznia br. Poczta Polska sfinalizowała także przetarg na obsługę reklamową - wygrała w nim firma CAM Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Starcom zdobył 18 mln zł budżetu mediowego Poczty Polskiej
Lolo Pindolo wiecznie żywy...