SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer Digital Media obsługuje na wyłączność serwisy Motor-Presse Polska

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o serwisy internetowe należące do Motor-Presse Polska.

Umowa obejmuje sprzedaż reklam na sześciu stronach należących do wydawnictwa. - Dzięki współpracy z Motor-Presse wzbogacamy naszą ofertę w kilku kategoriach tematycznych. Tytuły Wydawnictwa dostarczają wartościowych informacji dla osób aktywnych, zainteresowanych tematyką biegową (runners-word.pl) oraz fit - zarówno kobiet (womenshealth.pl ) i mężczyzn (menshealth.pl) - jak i miłośników motoryzacji (mojeauto.pl, motocykl-online.pl czy auto-motor-i-sport.pl - zauważa Aneta Dąbska, affiliate manager w Ströer Digital Media.

Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych oraz działań kontentowych.

To już drugie powiększenie oferty reklamowej Ströera w ostatnim czasie. Na początku roku do portfolio firmy przyłączono witryny, należące wcześniej do sieci Ad-Vice - drugiej sieci reklamowej wchodzącej w skład Grupy Ströer. - Przyłączenie do naszej sieci witryn Motor-Presse Polska oraz integracja z siecią Ad-Vice pozwoliły nam stworzyć wyjątkowo mocną ofertę, gwarantującą szerokie dotarcie w niemal każdej kategorii tematycznej. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online - przekonuje Ilona Drzewosowska, buying and delivery director w Ströer Digital Media.

 

Dołącz do dyskusji: Ströer Digital Media obsługuje na wyłączność serwisy Motor-Presse Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl