W świątecznej kampanii Visa zachęca do płatności bezgotówkowych
Operator płatności Visa rozpoczyna działania reklamowe przed świętami Bożego Narodzenia. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS oraz Starcom.
Ogólnopolska kampania Visa obejmuje telewizyjny spot reklamowy, w wersjach o długości 15 i 30 sekund. Główny bohater reklamy czuje atmosferę zbliżających się świąt - spiesząc się, niesie gwiazdę na choinkę. Robienie przedświątecznych zakupów jest dla niego łatwe i wygodne za sprawą karty Visa.
Dodatkowo zaplanowano działania w internecie, w mediach społecznościowych, a także współpracę z influencerami.
Reklamy będą emitowane do 27 grudnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Za opracowanie kreacji kampanii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: W świątecznej kampanii Visa zachęca do płatności bezgotówkowych