SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Synertime zajmie się obsługą PR platformy edukacyjnej Squla.pl

Od lipca Synertime zajmie się działaniami public relations platformy edukacyjnej dla dzieci Squla.pl. Agencja przejmuje obsługę marki od Clue PR.

W ramach podpisanej umowy Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów.

Po stronie agencji prace koordynować będą wiceprezes Synertime, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

Agencja Synertime została wybrana w konkursie ofert. Umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej z usług agencji Clue PR, która pracowała dla marki od 2015 roku.

Squla.pl to platforma edukacyjna przeznaczona dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Jej właścicielem jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

Dołącz do dyskusji: Synertime zajmie się obsługą PR platformy edukacyjnej Squla.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl