Skrzypovita rozszerza asortyment o produkty dla mężczyzn
Do produktów z portfolio Natur Produkt Zdrovit dołączyły dwie nowości skierowane do mężczyzn - szampon Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety Skrzypovita MEN. Oba produkty będą promowane w mediach, które do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Natur Produkt Zdrovit wprowadził na rynek dwa nowe produkty skierowane do mężczyzn z problemem wypadających i słabych włosów. Jest to szampon przeciw wypadaniu włosów Skrzypovita PRO MEN oraz suplement diety w tabletkach Skrzypovita MEN.
Reklama w telewizji
Obie nowości od połowy marca są promowane w telewizji. W ostatnich sekundach spotu, który dotyczy zalet szamponu, będzie informacja również o suplemencie. Kampania jest realizowana w TVP 1 i TVP 2 oraz w tematycznych kanałach TVP, jak również na głównej antenie Polsatu i ich kanałach tematycznych.
Media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media, za realizację spotu odpowiada Peppers Ghost.
Dołącz do dyskusji: Skrzypovita rozszerza asortyment o produkty dla mężczyzn