„Szosa” debiutuje w formie wydania cyfrowego
Dwumiesięcznik „Szosa” (Cyclemotion) zadebiutował w formie wydania cyfrowego, dostępnego na smartfony i tablety z systemami iOS i Android. Interaktywna wersja pisma została przygotowana w systemie Digitivo, oferowanym przez Optizen Labs.
„Szosa” jest magazynem poświęconym w całości tematyce kolarstwa szosowego. Zadebiutowała w marcu, dotychczas ukazały się trzy numery (wszystkie dostępne są w formie cyfrowej, w tym pierwsze za darmo).
Wersja drukowana „Szosy” ukazuje się w cenie 15 zł. W AppStore poszczególne wydania pisma kosztują po 2,99 euro, można też kupić prenumeratę za 11,99 euro. Ceny w wersji dla systemu Android nie podano.
Optizen Labs od ponad pięciu lat dostarcza rozwiązań do tworzenia cyfrowych wersji publikacji prasowych, dostępnych na smartfony i tablety.
Dołącz do dyskusji: „Szosa” debiutuje w formie wydania cyfrowego