Szwedzka agencja kreatywna Acne partnerem Deloitte Digital CE
Deloitte Digital Central Europe i agencja kreatywna Acne ze Sztokholmu nawiązały współpracę. Szwedzka firma została kupiona przez Deloitte NWE (komórka na Europę Północną i Zachodnią).
Współpraca Deloitte Digital z Acne ma wzmocnić usługi kreatywne w ramach struktur organizacji w Polsce i Europie Środkowej.
- Połączenie doświadczenia w zakresie analizy danych i wiedzy technologicznej, a także doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii digitalowych z umiejętnościami kreatywnymi o światowym poziomie, pozwoli nam na realizację nawet najbardziej ambitnych i wymagających projektów międzynarodowych - komentuje Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.
Acne powstała w 1996 r. i specjalizuje się w storytellingu marek. Współpracowała m.in. z H&M, IKEA i Spotify. Oferuje zarówno usługi kreatywne, jak i doradztwo w obszarze digitalizacji, strategii oraz tworzenia materiałów filmowych i fotograficznych.
Deloitte Digital NWE kupiło agencję Acene w sierpniu br. Firma nawiązała też w ostatnim czasie współpracę z Salesforce – agencją oferującą narzędzia wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM) czy MuleSoft - dostawcą platformy do budowy sieci aplikacji.
Dołącz do dyskusji: Szwedzka agencja kreatywna Acne partnerem Deloitte Digital CE