Szymon Michalik: z Adidas Polska do Red Bull Polska
Szymon Michalik z początkiem kwietnia obejmie stanowisko marketing managera w Red Bull Polska. Tym samym manager zakończył ponad dwuletnią pracę w Adidas Polska.
Szymon Michalik w Adidas Polska pracował od jesieni 2013 roku. Jako group marketing manager marki Adidas odpowiadał m.in. za adaptacje jej globalnych strategii marketingowych marki na rynek polski, zarządzał budżetem marketingowym i wspierał realizację kluczowych rozwiązań marketingowych.
Do Adidas Polska przeszedł z Grupy Żywiec, w której przez blisko cztery lata pełnił funkcję senior brand managera marki Heineken. W latach 2006-2009 pracował na różnych stanowiskach w dziale marketingu Coca-Cola Polska. Wcześniej natomiast przez kilka lat był związany z działem marketingu w Unilever Polska.
W Adidas Polska ma go zastąpić Piotr Szeleszczuk, obecnie brand activation manager. W firmie pracuje od 2012 roku.
Dołącz do dyskusji: Szymon Michalik: z Adidas Polska do Red Bull Polska