T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare
W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja Mindshare, należąca do GroupM. Telekom kończy tym samym wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert domów mediowych jakiś czas temu. Obejmował on 13 rynków, w tym również Polskę. W wyniku decyzji podjętych przez Deutsche Telekom zostają wprowadzone zmiany dotychczasowych zasad współpracy z domami mediowymi w Europie. Marketer postanowił, że od teraz opracowywaniem strategii mediowej będzie zajmować się we własnym zakresie. Oznacza to, że rola agencji mediowej zostaje znacząco ograniczona - głównie do działań związanych z planowaniem i zakupem mediów.
Obsługą mediową w takim zakresie zajmie się - decyzją Deutsche Telekom - należąca do holdingu WPP sieć GroupM. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w Polsce będzie odpowiadał za to od nowego roku dom mediowy Mindshare.
– Rozpoczynając współpracę z jednym z największych globalnych telekomów, wkraczamy w 2018 rok dumni z kolejnego sukcesu agencji i bardzo zmotywowani do wytężonej pracy dla prestiżowego klienta, jakim jest T-Mobile. Cieszy fakt, że Deutsche Telekom postawił na kompetencje, doświadczenie i zaplecze technologiczne GroupM i - w oczywisty sposób - decyzja o wyborze i współpracy z Mindshare w Polsce - komentuje Adrian Kawecki, prezes zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
Strony nie informują na jak długo została podpisana umowa.
Do końca br. operator będzie pracować z dotychczasową agencją mediową, czyli należącym do Publicis Media domem mediowym Starcom.
Europejski budżet telekomu szacowany jest na 650 mln euro.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile wybrał w Polsce Mindshare
Jeżeli trafiłeś na ten portal przypadkiem i nie zajmujesz się szeroko pojętym marketingiem, ten news nic dla Ciebie nie oznacza i znacząco nie zmieni Twojego życia. Jeżeli pracujesz w branży,a może jesteś nawet jakimś podwykonawcą i nie rozumiesz jak przepływy klientów w domach mediowych wpływają na rynek, sugeruje zmianę pracy.