„Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym
Wydawnictwo Bauer zmieniło cykl wydawniczego magazynu rozrywkowego „Takie jest Życie”. Dotąd dwutygodnik, od 28 maja br. stał się tygodnikiem. Tytuł ma teraz też więcej stron i wyższą cenę, a jego naczelnym został Konrad Pawłowski.
- Jesteśmy przekonani, że tygodniowa periodyczność jest bardziej dopasowana do nowej, dynamiczniejszej i pełnej emocji formuły pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Lasota, wydawca pism kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.
„Takie jest Życie” zyskało nową szatę graficzną, a prezentowane w magazynie prawdziwe historie są opisywane w jeszcze bardziej emocjonalny i dramatyczny sposób. Poza historiami ludzkimi w tytule znaleźć też można porady zdrowotne i dotyczące prowadzenia domu oraz przepisy kulinarne.
Nowym redaktorem naczelnym pisma został Konrad Pawłowski, dotąd szef działu wydarzenia w „Super Expressie”. Dotychczas magazynem „Takie jest Życie” kierował Jarosław Mrozek, który nadal pozostaje naczelnym wydawanej przez Bauera „Chwili dla Ciebie”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Pismo w formule tygodnika zwiększyło objętość z 40 do 48 stron, zyskało większy format (230x280mm), a jego cena poszła do góry z 1,60 zł do 1,80 zł. Najnowsze wydanie ukazało się w nakładzie 300 tys. egz. Jest ono promowane w telewizji i magazynach Bauera.
Z danych ZKDP wynika, że w lutym br. średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Takie jest Życie” wyniosła 94 737 egz.
Dołącz do dyskusji: „Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym