SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Taniec z Gwiazdami 5” stracił 340 tys. widzów, ale będzie kolejna edycja

Piątą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,89 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był jednak liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,44 mln zł.

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia oglądalność wszystkich dziesięciu odcinków piątej edycji show wyniosła 2,89 mln widzów, co przełożyło się na 19,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 13,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek widowiska. Obejrzało go 3,04 mln widzów.

Oglądalność odcinek po odcinku

Odcinek

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

04-03-2016

20:07 - 22:24

2 856 323

18,42%

2

11-03-2016

20:06 - 22:08

3 004 968

19,52%

3

18-03-2016

20:07 - 22:07

2 985 182

19,52%

4

01-04-2016

20:07 - 22:06

2 839 764

17,86%

5

08-04-2016

20:06 - 21:59

2 603 323

16,97%

6

15-04-2016

20:07 - 22:05

2 938 911

19,75%

7

22-04-2016

20:06 - 22:06

2 817 648

19,21%

8

29-04-2016

20:07 - 22:00

2 837 022

20,20%

9

06-05-2016

20:07 - 22:01

2 921 546

21,24%

10

13-05-2016

20:07 - 22:11

3 036 144

21,41%

Średnio:

2 886 204

19,35%

 

Dla porównania, trzecią odsłonę „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,23 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 21,50 proc. oraz 15,01 proc. Oznacza to, że show stracił 340 tys. widzów.

Z kolei czwartą edycję, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło 3,38 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,12 proc. i 15,23 proc.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu cały czas zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co dało mu 13,40 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 11,39 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Zagadka hotelu Grand” i filmy fabularne; 9,17 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat - Taniec z Gwiazdami 5

2 886 204

19,35%

751 021

13,35%

TVN

1 999 447

13,40%

1 233 052

21,91%

TVP2

1 699 633

11,39%

557 069

9,90%

TVP1

1 367 319

9,17%

339 229

6,03%


Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wokół piątej edycji widowiska wyniosły 26,44 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 29 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 5” zdobyła Anna Karczmarczyk, tańcząca w parze z Jackiem Jeschke.

Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Szóstą edycję programu zobaczymy jesienią br. Wiadomo też, że stacja w jesiennej ramówce pokaże również szóstą serię kulinarnego programu „Hell’s Kitchen”.

Dodajmy, że w kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 5” stracił 340 tys. widzów, ale będzie kolejna edycja

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Zamiast zrobić All Stars, którego byłoby pewnie na dwa sezony, to tancerze będą bardziej znani od "gwiazd".
odpowiedź
User
ja_to_ja
Pomysłów brakuje, to się wałkuje po 2 edycje ledwie zipiącego formatu na rok.

A oglądalność leci... 13,35% w komercyjnej - ten wynik pokazuje, że Terentiew ze swoim kółeczkiem wzajemnej adoracji nie mają pomysłu na programing Polsatu. Więcej ploteczek pani dyrektor ze swoimi powierniczkami, mniej pracy - widać efekty ;)
odpowiedź
User
Iwan
Jak dla mnie, to format się na pewno nie wyczerpał. Zresztą pomysł na to, żeby robić kolejną edycję to potwierdza. Polsat by nie robił następnego tańca z Gwiazdami, jakby widzowie tego nie oczekiwali. To jest proste jak drut.
odpowiedź