SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu osiągnął wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 488 egz. Była ona o 7,77 proc. większa niż w styczniu 2013 roku - i był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 205 767 egz., po spadku o 11,11  proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 65 172 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 19,93 proc.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

390 488

362 351

TV14

205 767

231 480

Ekran TV

65 172

81 394


W styczniu 2014 w porównaniu do grudnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14” - było to 11,47 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2014

grudzień 2013

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

390 488

434 957

TV14

205 767

232 433

Ekran TV

65 172

72 957

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” 20 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl